Veelgestelde vragen

Waar kan ik korting krijgen met de Onbeperkt leven Pas?

Met de Onbeperkt leven Pas kunt u bij de aangesloten bedrijven specifieke producten en diensten selecteren die bij u passen. U kunt deze producten en diensten kiezen in de categorieën:

  • Mobiliteit
  • Huis & Tuin
  • Geldzaken
  • Vakantie & Reizen
  • Zorg- & Hulpmiddelen
  • Kleding
  • Cursussen & trainingen
  • Ontspanning & Vrije tijd
  • Toegankelijkheid & Veiligheid
  • Zorg & Gezondheid
    U ziet direct welke korting van toepassing is en hoe u de korting kunt verkrijgen.
Hoe lang is de Onbeperkt leven Pas geldig?

De Onbeperkt leven Pas is een jaar geldig. Als de overeenkomst niet wordt wordt opgezegd dan wordt deze verlengd met een jaar. De overeenkomst kan na het eerste jaar elk moment opgezegd worden. Er geldt dan een opzegtermijn van een maand.

Is Onbeperkt leven onafhankelijk?

Ja, wij zijn een onafhankelijk bedrijf. Wij hebben alleen afspraken gemaakt met de deelnemende bedrijven over de korting op diensten en producten die via www.onbeperktleven.nl worden aangeboden. Deze korting komt volledig ten goede aan de pashouders. Lees meer over Onbeperkt leven op deze pagina.

Hoe lang duurt het voordat ik de Onbeperkt leven Pas na betaling ontvang?

Over het algemeen ontvangt u binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling de pas .

Hoe moet ik de geldigheid van de Onbeperkt leven Pas verlengen?

U hoeft daarvoor niets te doen. De geldigheid van de pas wordt automatisch verlengd.

Hoe kan ik de Onbeperkt leven Pas opzeggen?

Als u de overeenkomst na het 1e jaar wilt opzeggen, dan ontvangen wij graag een maand voor afloop van het 1e jaar een bericht dat u wilt opzeggen. Na het 1e jaar wordt de overeenkomst met een jaar verlengd, maar kunt u deze op elk moment opzeggen. Er geldt in dat geval een opzegtermijn van een maand. Het geld dat u heeft betaald na de datum dat de overeenkomst wordt beëindigd, wordt  naar rato terugbetaald. In artikel 7 van de algemene voorwaarden leest u hier meer over.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb over een bestelling gedaan met de Onbeperkt leven Pas?

In dat geval kunt u terecht bij het bedrijf waar u de bestelling heeft gedaan. De algemene voorwaarden van het betreffende bedrijf zijn van toepassing op de bestelde dienst of product.

Hoe moet ik een adreswijziging doorgeven?

Met het door u gekozen wachtwoord kunt u inloggen om vervolgens binnen uw eigen account uw adres te wijzigen. U kunt de adreswijziging ook doorgeven aan onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen?

Met het door u gekozen wachtwoord kunt u inloggen om vervolgens binnen uw eigen account uw e-mailadres of uw wachtwoord te wijzigen. U kunt de wijziging van het e-mailadres ook doorgeven aan onze klantenservice.

Hoe kan ik me aanmelden/afmelden voor de nieuwsbrief?

Met het door u gekozen wachtwoord kunt u inloggen om vervolgens binnen uw eigen account aan te melden of af te melden voor de nieuwsbrief. U kunt deze wijziging ook doorgeven via onze klantenservice.

 

Ik heb een suggestie voor een bedrijf dat goed aan zal sluiten bij Onbeperkt leven, hoe kan ik dat melden?

Wij vernemen heel graag uw suggestie. Mailt u deze naar info@onbeperktleven.nl

Is de Onbeperkt leven Pas persoonsgebonden?

Nee, de pas is geldig voor het huishouden waarvan de klant deel uitmaakt. De persoon die de pas aanvraagt moet minimaal 18 jaar oud zijn. In de artikelen 3 en 13 van de algemene voorwaarden leest u hier meer over.

Hoe kan ik in contact komen met Onbeperkt leven?

U kunt op diverse manieren met ons in contact komen:

Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?

Laat ons zo spoedig mogelijk weten dat u de pas kwijt bent via klantenservice@onbeperktleven.nl. Wij sturen u direct een nieuwe pas met een nieuw pasnummer. Hiervoor brengen wij € 4,95 in rekening. In artikel 13 van de algemene voorwaarden leest u hier meer over.